16 Ağustos 2015 Pazar

SON DEV

Özgür Halk'ın şarkılarındandır. Şarkının sözleri şu şekildedir;



Aaaah, ben son devim, insanlarım bu dünyadan göçtü.
Doğduğumda dünyaya hükmeden büyük dağ devlerinin sonuncusu,
Ah, küçük insanlar benim ormanlarımı çaldılar, çaldılar nehirlerimi ve dağlarımı.
Vadilerime bir büyük sur çektiler ve avladılar derelerimdeki tüm balıkları.
Taş kalelerinden ateşler yaktılar,
taş kalelerinde keskin mızraklar yaptılar.
Ben dağlarda yalnız yürüyordum,
gözyaşlarımdı tek gerçek dostum.
Beni gün ışığunda köpeklerle avladılar,
beni gece vakti meşalelerle avladılar.
Devler ışıkta yürürken hala,
küçük adamlar dik duramaz asla.
Aaaaah ben SON devim,
şarkımın sözlerini iyi öğrenin.
Çünkü ben gittiğimde sesler susacak,
ve sessizlik çok, çok uzun olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder